czwartek, 27 września 2007

Leżałem teraz na podłodze sponiewierany.

Małe Dziwki

  • rozkoszy, stając się cała tym jednym punktem. Zacisnęła palce na brzegu wanny, wyprężyła się cała i poczuła zalewającą ją falę orgazmu.
  • O sile tych uderzeń mógł świadczyć fakt iż materac w pewnym Małe Dziwki momencie na wskutek rytmicznych uderzeń podskakiwał wraz z nimi. I chyba wtedy nastąpiło apogeum zaczęli wyć jak zwierzęta był to skowyt i ryk zarazem który nie miał nic wspólnego z ludzkim głosem dyszeli ale Małe Dziwki nie przestawali
  • Leżałem teraz na podłodze sponiewierany, potraktowany jak przedmiot jak niepotrzebną rzecz która przeszkadza. Łzy ponownie Małe Dziwki zaczęły lać mi się po policzkach ale teraz sam już nie wiedział czy z bólu czy z brzydkie dziwki upokorzenia. Zanim się ocknąłem Robert już stał okrakiem nad Magdą z lekko ugiętymi nogami tak żeby jego kutas mógł wejść Małe Dziwki w dupsko mojej żony.
  • Moją żonę poznałem na weselu u mojego kumpla, od razu wpadła mi w oko. Była Małe Dziwki dosyć wysoką blondynką, solidnie zbudowana, nie była gruba po prostu miała atletyczną budowę ciała. Przy swoich 172 cm dziwki z krakowa wzrostu ważyła 65 kilogramów. Często wstydziła się ubierać w skąpe spódniczki gdyż twierdziła że zbyt obnaża dziwki złoto kasyna, jej potężne uda.
  • Nie przestawała wsuwać paluszków do rozgrzanej cipki i pieścić dłonią brodawek i piersi. Zaraz zwariuję pomyślała, tak rosyjskie dziwki - go pragnę - powiedziała na głos. Czemu cię tu nie ma i nie możesz mi pomóc, dziwki pl chcę to robić z tobą - krzyknęła. Och Boże - pomyślała i zsunęła się głębiej do wody. Czuła, że jej ciało zaczyna zalewać ta rozkosz, o której tak bardzo marzyła. Powoli przez ciało zaczynał przelatywać dreszcz zapowiadający spełnienie. Wsunęła palce Małe Dziwki głębiej i poczuła, że jej ciało zalewało uczucie odrętwienia, podobnego do zemdlenia. Powoli od podbrzusza w górę czuła się cudownie Dziwki kraków. i nie wiedziała gdzie jest. Czuła go obok siebie.
  • Przytuliłam się do Niego sądząc, że będzie chciał chwilę odpocząć, ale On tylko zerwał ze mnie majteczki,
  • To co na początku wydawała się nierealne po nagie dziwki kilku minutach stało się faktem jednym mocnym pchnięciem Robert spowodował że cały jego kutas zniknął w gębie mojej Małe Dziwki żony.
  • Wtedy olbrzym coś warknął do mojej żony a ta posłusznie zbliżyła swoje usta do jego maczugi kiedy już był na wyciągnięcie języka wysunęła go z ust i dotknęła jego żołędzi, wyraźnie go to podnieciło bo Małe Dziwki lekko zadrżał to było jak woda na młyna dla Magdy otworzyła szeroko usta i zaczęła go połykać.
  • Brak komentarzy: